FAQ

Lidmaatschap

V

Hoe word ik lid van VEP tennis? 

A

Op de website staat onder “Over VEP” een kopje “lid worden”. Klik hier.



V

Als ik lid ben, word ik dan automatisch ingedeeld voor lessen?

A

Nee, u dient zich apart op te geven voor de lessen.  Informatie hierover vindt u onder kopje “Tennisles”.



V

Tot welke datum kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

A

U kunt het lidmaatschap voor het volgende jaar opzeggen tot en met 31 december bij de ledenadministratie:


 

V

Als mijn kind geen les meer volgt, moet ik zijn/haar lidmaatschap dan nog opzeggen bij VEP?

A

Ja. De lessen worden gegeven door OTB en staan los van het lidmaatschap van TV VEP.



V

Hoe krijg ik een inlognaam en wachtwoord voor de website?

A

Indien u lid wordt, ontvangt u een inlognaam en een wachtwoord. U kunt daarna het wachtwoord veranderen in een door uzelf te kiezen wachtwoord. Hebt u geen inloggegevens meer? Vraag hierom bij de ledenadministratie:



V

Waar geef ik wijzigingen in mijn adres / email gegevens aan?

A

Op de website staat onder “Over VEP” en kopje “wijzig lidgegevens”. Hier kunt u wijzigingen aanbrengen.

Tennisles

V

Ik heb een vraag over de tennislessen. Aan wie kan ik die stellen?

A

Indien u vragen heeft over de indeling van tennislessen dient u contact op te nemen met de hoofdtrainer Wilco Meiborg: .

Indien u opmerkingen heeft over de training zelf dient u in eerste instantie contact op te nemen met de desbetreffende trainer. Op de website staat onder “Tennisles” informatie over de lessen en de namen van de tennisleraren van OTB ("trainers").

Indien u uw kind wilt opgeven voor balvaardigheidstraining in de hal (oktober t/m maart) dient u contact op te nemen met Tonny van Dijk: . Geef daarbij in uw e-mail aan: naam kind, geboortedatum, adres, telefoonnummer. U kunt voor nadere informatie ook eerst bellen: 0348 – 414598.

Bij overige vragen (klachten) kunt u contact opnemen met de voorzitter van het bestuur.



V

Wat moet ik doen als ik een keer niet op tennisles kan komen?

A

Dan dient u dit door te geven aan uw tennisleraar. Op de website, onder “Tennisles” vindt u de contactinformatie ("trainers").



V

Hoe weet ik of een tennisles wel of niet doorgaat als het slecht weer is?

A

In principe gaat de tennisles altijd door. Kleedt u dus goed  (tegen kou en regen). Indien een tennisles niet door kan gaan zal de trainer u hiervan telefonisch op de hoogte stellen of via een sms-bericht. De tennisbanen zijn zeer goed waterdoorlatend en bij hoge uitzondering staan er plassen op de baan. Bij sneeuwval zullen de banen afgedekt worden met zeildoek, zodat er toch zo snel mogelijk weer getennist kan worden.

Balvaardigheidstraining

V

Bij wie kan ik mijn zoon of dochter opgeven voor balvaardigheidstraining?

A

Indien u uw kind op wilt geven voor balvaardigheidstraining in de hal (oktober t/m maart), dan kunt u dit doen door een e-mail te sturen aan Tonny van Dijk: . Vermeldt in uw e-mail: naam kind, geboortedatum, adres, telefoonnummer. Als u liever eerst telefonisch informatie wilt hebben kunt u ook met Tonny bellen: 0348 – 414598.



V

Voor welke leeftijdsgroep is de balvaardigheidstraining?

A

Voor kinderen vanaf 4 jaar (in enkele gevallen ook al vanaf 3 jaar, dit hangt af van het kind) en tot 9 jaar. In geval van 9-jarigen is het beter om eerst telefonisch contact op te nemen met Tonny van Dijk: 0348 - 414598



V

Moet mijn zoon of dochter eerst lid zijn van TV VEP om aan de balvaardigheidstraining mee te kunnen doen ?

A

Nee, je hoeft nog geen lid te zijn van TV VEP of van een andere tennisvereniging om aan de balvaardigheidstraining mee te doen.

Bardienst

V

Ik heb een vraag over de bardienst. Aan wie kan ik die stellen?

A

U kunt uw vraag per e-mail stellen via .


V

Hoe schrijf ik mij in voor de bardienst?

A

In november en mei van ieder jaar ontvangen alle leden een e-mail, waarin wordt aangekondigd dat de bardiensten kunnen worden ingevuld. Vanaf deze datum kan iedereen via de bardienstmodule op internet zijn of haar bardiensten voor het komend half jaar inroosteren. Je kunt dus de bardiensten (tijd en datum) zelf uitzoeken! Na de sluitingsdatum worden de nog beschikbare bardiensten automatisch toegewezen aan de seniorleden die op dat moment nog geen of te weinig bardiensten hebben gereserveerd. Hierbij houdt het systeem geen rekening met dag- of avonddiensten. Om deze reden is het verstandig zelf uw tijd en datum te keizen. Na inschrijving ontvangt u een e-mail met de bevestiging van uw bardienstdata. Meer informatie vindt u onder het menu-kopje Bardienst.

V

Ik heb bardienst, waar haal ik de sleutel?

A

Deze informatie kunt u vinden onder het menu-kopje Bardienst onder Sleuteladres. Deze informatie staat op het besloten gedeelte van de site.



V

Ik kan niet op de datum waarop ik ben ingeroosterd voor de bardienst. Hoe regel ik dit?

A

U kunt proberen een invaller te regelen. Zie lijst van bardienstinvallers onder menu-kopje Bardienst. U bent zelf verantwoordelijk voor het zoeken van een vervanger. Deze informatie staat op het besloten gedeelte van de site. 



V

Ik wil na het tennissen iets gebruiken uit de bar, maar er is geen bardienst. Kan ik de sleutel ergens ophalen?

A

Nee, dit is niet mogelijk. Er kan alleen gebruik worden gemaakt van de bar indien er bardienst aanwezig is. Wel kunt u iets te drinken halen in de VEP-room.

Banen, Paviljoen

V

Moet ik de baan slepen na het spelen? 

A

Indien de sleepnetten naast de banen hangen, dient u na het spelen te slepen.

Slepen geschiedt in een cirkelbeweging en van buiten naar binnen.



V

Er komt geen koffie uit de koffieautomaat. Bij wie kan ik dat melden?

A

Dit kan worden gemeld via e-mail barcommissie@veptennis.nl.


Onze sponsor:

Rabobank

Ogenblik a.u.b. ...